Thursday, 25 June 2009





Vuosia sitten näin kuvan lehdessä Chantal Thomassin kodista ja lipastosta joka oli päällystetty vanhoilla muotikatalogin lehdillä. Kuva jäi mieleen sillä lopputuloksella että metsästin noita muotikatalogeja vuosia ja nyt lopulta lipasto on valmis:

Years ago I saw a picture of Chantal Thomass home and a drawer covered with old fashion catalogues. The image has since been in my mind with the outcome that I hunted these fashion catalogues for years and now finally the drawer is ready:

4 comments:

Helena said...

HIENO!!

Temps perdu said...

Kiitos!

akissfromthepast said...

upea!
jestas mitkä kuvat ja toteutus.... mä alotankin uuden harrastuksen: luen tätä sun vanhemmatkin postaukset- tää on kuin kirja!

Nina said...

Joo, tuo oli kyllä mahtava projekti. Ja siitä kun näin sen kuvan siitä Chantal Thomassin lipastosta, siihen että mulla valmistui projekti, meni monta vuotta. Nuo katalogit ei ole halpoja, joten metsästin rikkinäisiä sellaisia...eikä ihan joka kaupasta löydy;)

No sinä tiedät minusta kohta aika plajon, no en minä ihan kauhean henkilökohtainen ole ollut, mutta onhan niitäkin hetkiä ollut kun olen avautunut, esim silloin kun erosin, oli ihan uskomatonta minkä tuen sain. Ihmiset kirjoittivat sähköposteja minulle ja kirjeitä. Ihan uskomatonta mikä reaktio kun uskalsi avautua. Tottakai se merkitsi paljon.