Friday, 29 October 2010

Make me dance I want to surrender



Finally it´s friday! It´s been a rather hectic week.
I´m looking forward to meeting my parents for lunch tomorrow. I´ve also been invited to a birthday party in the evening. For sunday I have no plans. And I intend to keep it that way!

I attended the annual Helsinki bookfair on my way home. Listened to a few interesting interviews, bumped into friends, bought a book and two birdprints. One of them, the great tit is pictured above. I have a thing for small ordinary birds.

It has been a beautiful sunny day. Autumn at it´s best.

Wishing you a lovely weekend!

PS. Thank you so much for all your support regarding my apartment hunt.

I´m listening to Belle and Sebastien.

3 comments:

nato said...

Lovely picture. Have a nice weekend.

Agneta said...

Finaste finaste goaste cybervän, tror faktiskt att Du var en av mina allra första vänner... här i denna sfären....

Jag blir så lycklig för att Du inte är millimeter noga när det gäller att besvara kommentarer. Jag följer Ditt liv, dvs. det som Du exponerar här, med jämna mellanrum. Du är en sån där darling som jag vill ha kvar i mina gömmor, och jag såg till min fasa att även Du försvunnit från min favvolista, fattar inte varför detta händer (kanske det är när det blir för många love på listan).

Nu skall jag bege mig på upptäcktsfärd på Temps perdu och försöka snappa upp Din dagsform... och så skall jag se till att revidera min favvolista!

P & L

Agneta

Pia said...

Ja, "vanliga" talgoxar är söta! Jag bytte just deras badvatten (som hade blivit en gröt av lönn och syrenblad)och nu tvättar de -och andra tippor - sig med en sådan glädje!

Ha en sköön helg!