Saturday, 27 November 2010

Saturday



Today is filled with all sorts of social events.

Soon I´m heading to my friends graduation-party. After that I´m having dinner at my parents house. My brother with his family are also attending. They are first going to the theatre this afternoon to see The little match girl -play by H. C. Andersen that has been made to a family musical. It has received fantastic reviews and I hope to be able to see it myself aswell.

In the evening I´m going to a release party, in fact I have promised to sell cd´s at the gig;)

I better get myself ready soon.

Wishing you a lovely weekend.

Above is the sun I caught this morning. But right after this shot, it dissapeared and has not been seen since! So that is why the picture is slightly odd...

3 comments:

Agneta said...

Nina Nina Nina, jag blir trött bara av att läsa vad Du skall företa Dig idag.

Själv har jag en 'lägg bara in en klabbe i brasan dag'. Det snöar och jag konstaterar det.... men jag vill vara inne i min goa värme och bara göra noll!

Love

Agneta

Nina said...

Fina Agneta, ja visst är det mycket program! Men jag har sovit väl och länge och ser framemot lite spring och att svira med vänner;)
Jag njuter såååå av att slappna av hemma, det låter fantastiskt. Njut av den fina värmen och av att bara göra noll, det är du väl unnad fina!
Kram!

linnea-maria said...

Vilken trevlig helg! Hoppas att du hade kul. Ha en fin vecka /Therese