Sunday, 15 July 2012

A new painting


I have today received my latest addition to my artcollection. The top painting is new, by Gustav Wiklund, it's a watercolour and I think it goes so well with the barn below. 
And pardon the poor quality of the picture, the glass easily reflects when taking pictures...

It is raining in Helsinki, so a perfect day to stay indoors and sew, make fishsoup (I am addicted!) listen to good music, and every once in a while, sit down with a glass of homemade ice-tea and enjoy the new painting.

Have a happy sunday dear friends!

2 comments:

G:a Affären said...

Han är duktig att måla och akvarell är inte lätt. Jag tycker mycket om motiven som också berör min själ.
Ha, ha! Fisksoppa nu igen!
Smakar den som min mammas fisksoppa (hon är från Finland) då kan jag förstå dig, den är gudomligt god.
Här är det sol, ren och åska, nästan samtidigt.
Kramar från mig!
Cia

Nina said...

Jag tycker nog min fisksoppa är gudomligt god;) Troligtvis är den lik din mammas - min är traditionellt finsk. Och skärgårdslimpa med smör till.
javisst är tavlorna fina, jag njuter så av dom.

Kram!