Thursday, 5 July 2012

Out of office


Is what I shall be. I am on holiday!

I shall enjoy outdoor night-movies, swimming, lots of yoga, cykling, friends, food, ice-cream, reading the paper on the stairs, running, late mornings, reading, crochet-project, cafés, the archipelago...

Enjoy this season, don't forget to love and respect <3

This is Cornelis Vreeswijks Turistens klagan, most swedes are probably really fed up with this song, sorry, but it doesn't play on the radio often in Finland. I love the kids;)




3 comments:

Anthoney said...

Hi Nina,
Swimming, yoga and cycling are great exercises to lose and maintain healthy body weight. They improve coordination and makes heart and lungs strong.
personal trainer san antonio

G:a Affären said...

Så skönt att starta med semester med vetskapen att källaren är städad! Jag ser att du har en lång rad med sysselsättning som jag också gillar. Jodå, jag gillar även Cornelius med de skrattande barnen.
Önskar dig en fin start på semestern!
Kramar
Cia

linnea-maria said...

Din semesterplanering låter alldeles underbar! Jag har bara några dagar kvar och stressigt på jobbet (för att folk har upptäckt att jag ska vara borta i 4 veckor, ojdå.) Men snart så och det fina vädret kommer alldeles lagomt ;) Kram /Therese