Monday, 17 June 2013

Bloom


It's summer, the garden is wonderful, most flowers are in full bloom and I even managed to get something to bloom inside;)
I am in the midst of selling my apartment, trying to pack and organize as I have a new job starting in august, in another town and I am, well, saying I'm excited is probably understating my feelings;)
Many of my friends are obviously sad to see me leave, but I'm only 1½hrs away and I am going to get myself a small house with a garden and a little greenhouse...it will all be very lovely - I promise!!!!

2 comments:

G:a Affären said...

Nina, så spännande det låter med din flytt! Visst är du modig som bryter upp från en lägenhet till ett litet hus men du verkar också stark i ditt beslut.
När jag lämnade Stockholm hade jag kvar min lägenhet på söder i 10 år innan jag kunde släppa helt för flytten till landet. Jag har aldrig ångrat att jag köpte huset på landet istället!

Lycka till och en varm kram till dig!
Cia

akissfromthepast said...

hieno pikkutaulu :)
changes sounds so wonderful and also so different and new.. its a jump! :)